مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-27سياسي

شریعتی: برخی روستاها با وجود قطعی برق بیش از نیمی از روز از آب محروم هستند


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات این روزهای مردم خطاب به نمایندگان مجلس بیان کرد: قطعا همه نسبت به مشکلات عدیده مردم نگران هستیم و حق هم داریم.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات این روزهای مردم خطاب به نمایندگان مجلس بیان کرد: قطعا همه نسبت به مشکلات عدیده مردم نگران هستیم و حق هم داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم کوهبنان در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمایندگان مجلس، قطعا همه نسبت به مشکلات عدیده مردم نگران هستیم و حق هم داریم، مشکلات عدیده معیشتی که قطع و آب و برق هم به آن افزوده شده است، این همه سختی ها و بحران ها که این فضای کرونایی و در این روزهای گرم تابستان به آن اضافه شده است.

وی افزود: قطعی مکرر برق در حوزه انتخابیه مشکلاتی ایجاد کرده است، برخی روستاهای حوزه انتخابیه با وجود قطعی برق بیش از نیمی از روز از آب محروم هستند، این مردم رنج کشیده به چه کسی شکایت کنند؟ آیا فقط مردم محروم باید در استفاده از برق صرفه جویی کنند؟ آیا روشنایی های زودهنگام برخی معابر را نمی بینید؟ آیا نورپردازی شبانه برخی ساختمان ها مشاهده نمی شود؟ آیا امکان مدیریت دقیق و برنامه ریزی در این خصوص وجود ندارد؟ این مردم همیشه یار مسئولان بودند و خواهند بود ولی از شما مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: برخی روستاها با وجود قطعی برق بیش از نیمی از روز از آب محروم هستند

شریعتی: برخی روستاها با وجود قطعی برق بیش از نیمی از روز از آب محروم هستند